ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, στο Λαύριο

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θέμα: Εκδήλωση της Ομοσπονδίας Φυσιολατρικών Ορειβατικών Εκδρομικών Σωματείων Ελλάδος και του Επιμορφωτικού Εκδρομικού Ομίλου Λαυρίου, για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, στο Λαύριο

Με ιδιαίτερη επιτυχία και ευρεία συμμετοχή πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 21 Ιουνίου 2026, η ειδική εκδήλωση της Ομοσπονδίας Φυσιολατρικών Ορειβατικών Εκδρομικών Σωματείων Ελλάδος (Ο.Φ.Ο.Ε.Σ.Ε.), σε συνδιοργάνωση με τον Επιμορφωτικό Εκδρομικό Όμιλο Λαυρίου (Ε.Ε.Ο.Λ.), με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος.

Στην εκδήλωση έδωσαν δυναμικό «παρών» εκπρόσωποι από πολυάριθμα σωματεία-μέλη της Ομοσπονδίας, μεταξύ των οποίων η Ένωση Ορειβατών Φυσιολατρών, ο Φυσιολατρικός Όμιλος Αθηνών «Φοίβος», ο Φυσιολατρικός Ορειβατικός Όμιλος Φλώρινας, ο Σύλλογος Φυσιολατρών Ορειβατών «Όλυμπος» Πειραιά, ο Όμιλος Φίλων Ακτής, ο Σύνδεσμος Φυσιολατρών Σκακιστών Πειραιώς «Κρυστάλλης» και ο Αναρριχητικός Χιονοδρομικός Όμιλος Λιβαδειάς, επιβεβαιώνοντας τους ισχυρούς δεσμούς της φυσιολατρικής κοινότητας.

Την έναρξη των εργασιών κήρυξε ο Πρόεδρος του ΕΕΟΛαυρίου, κ. Χρήστος Προμοίρας, ο οποίος καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους. Στη συνέχεια, τον λόγο έλαβε ο διακεκριμένος προσκεκλημένος ομιλητής κ. Δημήτριος Καλιαμπάκος, Καθηγητής της Σχολής Μηχανικών Μεταλλείων-Μεταλλουργών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Ο κ. Καλιαμπάκος καθήλωσε το κοινό με την ομιλία του, αναδεικνύοντας τον πλούτο του φυσικού περιβάλλοντος της ορεινής Ελλάδας και τη ζωτική σημασία των ελληνικών βουνών.

Σε κλίμα συγκίνησης, η Πρόεδρος της Ο.Φ.Ο.Ε.Σ.Ε., κ. Τσιρανίδου, απηύθυνε χαιρετισμό, μίλησε για τις μελλοντικές δράσεις της Ομοσπονδίας και απένειμε τιμητική πλακέτα στον Πρόεδρο του ΕΕΟΛαυρίου, κ. Χρήστο Προμοίρα, αναγνωρίζοντας τη διαχρονική, πολύτιμη προσφορά του στη φύση, το περιβάλλον και τις αξίες της υπαίθρου.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με μια άκρως ενδιαφέρουσα ξενάγηση των συμμετεχόντων στους χώρους του Τεχνολογικού Πάρκου Λαυρίου, την οποία πραγματοποίησε ο Καθηγητής κ. Καλιαμπάκος.

Η Ο.Φ.Ο.Ε.Σ.Ε. εκφράζει τις θερμές της ευχαριστίες στον ΕΕΟΛαυρίου, για την άψογη συνδιοργάνωση και στο Τεχνολογικό Πάρκο Λαυρίου για τη θερμή φιλοξενία.

Η Πρόεδρος 

Κική Τσιρανίδου